Vier belangrijke momenten

mei 9th, 2014

Category: Promotie

loyaliteitEr zijn momenten in je bedrijf die erg belangrijk zijn en die je daarom absoluut moet vieren. Dit geldt niet alleen wanneer je een bedrijf van start gaat, maar bijvoorbeeld ook wanneer je 1, 5 of 10 jaar bestaat.

Dit zijn momenten die heel cruciaal kunnen zijn met betrekking tot het voortbestaan van je bedrijf. Het zijn momenten waarin jij jezelf opnieuw aan klanten kunt laten zien. Wat heb je in huis, wat kun je bieden en waar wil je precies naar toe?

Breng een krachtige en heldere boodschap

Wanneer je voor zo’n belangrijk moment staat, is het belangrijk om na te gaan hoe je dag zelf gaat aanpakken. Geef je bijvoorbeeld een bedrijfspresentatie of laat je slechts een Powerpoint presentie draaien? Het moet op de desbetreffende dag in elk geval duidelijk zijn wat je precies doet met je bedrijf en wat je op korte en lange termijn kunt betekenen voor klanten.

Zorg goed voor je gasten

Zorg je goed voor je gasten op je feestje? Dan is de kans groot dat ze bij je zullen terug komen om een product te kopen of dienst af te nemen. Je mag een klant best in de watten leggen om te werken aan klantenbinding. Het wordt zeker gewaardeerd wanneer er voldoende hapjes en drankjes op je bedrijfsborrel te vinden zijn.

Zorg dragen heeft echter niet alleen te maken met voldoende catering, maar ook de interesse die je toont in je gasten. Vraag wat ze nodig hebben, of wat ze zoeken en probeer daarin op af te stemmen. Misschien kun jij ze namelijk wel bieden wat ze nodig hebben, nog voordat ze een bezoek hebben gebracht aan een concurrent.

Maak het verschil

Durf onderscheidend te zijn en kies net voor dat beetje extra. Vier daarom de cruciale momenten van uw bedrijf en werk aan een goede klantenbinding. Dat zal zorgen voor een structurele bron van inkomsten, ook op de lange termijn.

No comments yet


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *